بازار سنگ اصفهان

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی نما و کف در بازار سنگ اصفهان

بازار سنگ اصفهان

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی نما و کف در بازار سنگ اصفهان

  • ۰
  • ۰
درب آکاردئونی تهرانپارس


حفاظ های ضد سرقت دست آورد هایی از فناوری جدید هستند و بر روی درب منزل نصب می شوند تا مانند دزد گیر عمل کنند و مانع سرقت منزل شوند ، این حفاظ ها در انواع مختلفی قرار دارند یکی از انواع این حفاظ ها حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان از نوع آکاردئونی است که به عنوان حفاظ آهنی پنجره و بالکن هم استفاده میشود.
حفاظ آکاردئونی به حفاظ پنج لوزی نیز معروف است زیرا طرح هایی دارد که در آن چندین لوزی همدیگر را قطع می کنند ، سوراخ های کوچکی که حاصل از بریدگی اشکال لوزی ها می باشد به اندازه ای کوچک است که حتی هیچ دستی نمیتواند از آن رد شود‌ همچنین این حفاظ بسیار سنگین بوده و در هر متر وزنی حدود ۷۰ کیلو گرم دارد بنابراین عبور از چنین مانعی بسیار مشکل و احتمالا غیر ممکن است.
رنگ حفاظ آکاردئونی
حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان از نوع آکاردئونی بخاطر باز و بسته شدن دائمی و به خاطر این که در معرض سرما و گرما و همچنین نور خورشید قرار دارد باید با رنگی مقاوم رنگ آمیزی کند تا با وجود این تغییرات ، آسیبی متوجه آن نشود ، بهترین رنگ برای حفاظ ضد سرقت آپارتمان از نوع آکاردئونی رنگ کوره ای می باشد که با روش هایی رنگ را به داخل خود فلز نفوذ می دهند تا عضو جدایی ناپذیر آن شود.
قیمت حفاظ ضد سرقت آکاردئونی
قیمت بسیار مناسبی که حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان از نوع آکاردئونی دارد ، باعث شده است که استفاده از این نوع حفاظ ها هر روز بیشتر از دیروز باب شود همچنین هیچ هزینه ای نمی تواند به اندازه سرقتی که از منزل می شود بیشتر و زیان بار تر باشد بنابراین نباید از هزینه امنیت برای منزل خود غافل شوید.
قیمت حفاظ درب کاردئونی به اندازه ای است که هر شخصی می تواند آن را تهیه کند ، افرادی هم که می خواهند به خرید قسطی اقدام کنند ، باید به اطلاع برسانیم که شرکت های تولید کننده و مراکز فروش این نوع حفاظ این امکان را نیز برای مشتریان خود قرار داده اند زیرا آن ها همواره رضایت شما مشتریان را بر هر چیزی ترجیح می دهند.
خرید حفاظ ضد سرقت آکاردئونی
احساس امنیت یکی از بزرگ ترین نیاز های انسان خصوصا در حریم خصوصی خود می باشد ، منزل هر شخص هم بزرگ ترین حریم خصوصی او است که باید از سرقت محفوظ باشد ، خرید حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان از نوع آکاردئونی بهترین گزینه ای است که افراد می توانند برای حفاظت از حریم خصوصی خود آن را انتخاب کنند.
این حفاظ از بهترین حفاظ ها است که احساس امنیتی بی پایان را برای شما به وجود می آورد تا وقتی که مسافرت ، گردش ، محل کار و مهمانی یا هر جایی غیر از منزل هستید از امنیت منزلتان و هر وسیله ای که دارید کاملا مطمئن باشید. رضایت خاطر خریداران این حفاظ ها و تقاضای بیشتر بازار باعث شده است که تولید کنندگان این حفاظ ها به رضایت مشتریان خود که موجب خرید بیشتر شده است افتخار کنند و تمام تلاش خود را برای رضایت هر چه بیشتر آن ها انجام دهند.

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان از نوع آکاردئونی از بهترین نوع حفاظ های ضد سرقت درب منزل می باشد که با اشکال لوزی تولید می شود ، این حفاظ علاوه بر امنیت بسیار بالایی که برای منزل به وجود می آورد ، زیبایی و شیکی درب منزل را نیز ایجاد می کند.
حفاظ درب منزل آکاردئونی منافذ بسیار کوچکی با طرح های زیبا دارد ، تولید کنندگان این حفاظ قیمت پایینی برای مشتریان قرار داده اند تا همه افراد بتوانند از احساس امنیت حاصل از وجود این حفاظ ها برخوردار شوند.

جهت سفارش و خرید حفاظ آپارتمانی می توانید با شماره تلفن 09122111190 09126215957 تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • mohamad shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی