بازار سنگ اصفهان

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی نما و کف در بازار سنگ اصفهان

بازار سنگ اصفهان

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی نما و کف در بازار سنگ اصفهان

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

صنایع فلزی حفاظ آریا سازنده انواع حفاظ درب آکاردئونی و پنجره

حفاظ های ساختمان خود را به صنایع فلزی آریا سفارش دهید

با تلفن زیر در همه مناطق تهران

       09126215957     09122111190

آیا می دانستید که پنجره ها و درهای ساختمان راه های اصلی دسترسی سارقان هستند؟
چه بسته باشد و چه کج و چرخش، هیچ در و پنجره معمولی به طور کلی نمی تواند یک مانع واقعی باشد. علاوه بر این، خطر سقوط کودکان خردسال از پنجره ها، احتمال باز شدن چنین پنجره هایی و سقوط از آنها وجود دارد. صنایع فلزی حفاظ طیف گسترده‌ ای از راه‌ حل ‌های امنیتی را به شما ارائه می‌ دهد، حتی برای ایمنی کردن پنجره‌ های شیب ‌دار و چرخشی.
حفاظت از درب و پنجره
برای محافظت از درب و پنجره، فقط قفل کردن آن کافی نیست، بلکه باید به سمتی که لولا ها قرار دارند نیز فکر کنید. حفاظ های درب و پنجره سخت ترین الزامات امنیتی را برآورده می کنند و در عین حال جلوگیری از سرقت بهینه را تضمین می کنند. از جمله ویژگی های بارز این محصولات می توان به: طراحی، تنوع رنگ و راحتی استفاده از آنها اشاره کرد.
در اکثر موارد سارقان ترجیح می دهند به پنجره ها و درهای ساختمان حمله کنند. به همین دلیل است که صنایع فلزی حفاظ محصولات مقاوم سازی ویژه ای را برای محافظت از خانه های شما ایجاد کرده است. طیف محصولات در سال های اخیر به معنای واقعی کلمه منفجر شده است. بنابراین، ما بیش از همه در برآورده کردن نیازهای امنیتی، طراحی و کاربر پسند بودن محصولات موفق بوده ایم.
ایمن سازی پنجره ها
پنجره های ثابت ایمن تر و عایق صدا هستند. پنجره ‌هایی که می ‌توانید باز کنید برای سهولت در بسته شدن و باز شدن ایمن تر روی دسته‌ شان یک قفل ضد سرقت تعبیه می‌شود و هرچه تعداد قلاب ها ی پنجره بیشتر باشد، امنیت بالاتری دارد. اما شما می توانید به منظور ایمنی بالاتر پنجره ها را به یک حفاظ اضافی مجهز کنید. حفاظ پنجره از نظر زیبا شناختی و ایمنی فوق العاده است.
حفاظ های امنیتی برای پنجره های کشویی و کج شونده نیز موجود هستند. کارشناسان سرقت اعلام کرده اند که پنجره های کشویی بیشتر مورد هدف سارقان قرار می گیرند زیرا سیستم بسته شدن آنها را می توان راحت تر از سایر پنجره ها از کار انداخت. بنابراین صنایع فلزی حفاظ این مشکل را رفع کرده است بدین ترتیب باید اقدامات لازم را انجام دهید تا پنجره های کشویی شما با موثرترین استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشند.
چرا باید از حفاظ استفاده کنیم؟
طبق آمار ارائه شده از سوی شرکت های بیمه، 80 درصد سارقان از درب ورودی ساختمان وارد می شوند. برای جلوگیری از این نوع نفوذ، راه حل های زیادی وجود دارد. اما موثرترین روش استفاده از حفاظ های امنیتی است که در برابر اعمال مخرب عملکرد فوق العاده ای دارند.
امروزه با توجه به گسترش صنعت و فناوری انواع حفاظ های امنیتی برای بالا بردن ایمنی و آرامش افراد طراحی و تولید شده است. در همین راستا صنایع فلزی حفاظ انواع حفاظ های درب و پنجره و سایر تجهیزات مورد نیاز را تولید می کند.
افراد برای تأمین امنیت و آرامش برای اعضای خانواده خود از انواع حفاظ های درب و پنجره استفاده می کنند. حفاظ ها علاوه بر تضمین امنیت به ساختمان جلوه زیبا شناختی نیز می دهند. بدین ترتیب هر فردی با توجه به سلیقه خود می تواند بهترین نوع حفاظ را انتخاب کند.
سخن پایانی
برای تهیه حفاظ درب و پنجره و سایر تجهیزات ضروری برای تأمین امنیت خود می توانید با مشاوران ما در صنایع فلزی حفاظ ارتباط برقرار کنید. مشاوران و کارشناسان ما به همه سوالات شما در زمینه حفاظ پاسخ خواهند داد حتی می توانید از آنها درخواست کنید که عکس هایی از انواع حفاظ ها همراه با ویژگی های محصولات را در اختیار شما قرار بدهند.

 

  • mohamad shams