بازار سنگ اصفهان

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی نما و کف در بازار سنگ اصفهان

بازار سنگ اصفهان

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی نما و کف در بازار سنگ اصفهان

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


امروزه فروش قطعات یدکی لیفتراک با توجه به اهمیتی که لیفتراک در انواع صنایع پیدا کرده، رونق یافته است. لیفتراک یک وسیله نقلیه صنعتی کوچک است که کار جابجایی کالا ها را انجام می دهد بنابراین یک دو شاخه برقی در جلوی آن تعبیه شده است تا بتواند بوسیله این دو شاخه، چنگال را بالا و پایین کند و با آن اجسام را جابجا کند. لیفتراک ها  نیازهای صنایع مختلف از جمله انبارها و سایر تاسیسات ذخیره سازی بزرگ را برآورده می کنند.
 لیفتراک ها با باتری یا موتورهای احتراق داخلی کار می کنند. در حالت کلی دو نوع لیفتراک داریم:
1.    لیفتراک هایی که به اپراتور اجازه می دهند در حین رانندگی بنشیند و دستگاه را هدایت کند
2.    اما در نوع دیگر لیفتراک اپراتور باید ایستاده دستگاه را هدایت کند.
با توجه به‌ این‌ مسئله که امروزه لیفتراک ها به طور گسترده در سراسر صنعت برای حمل و نقل مواد و کالا مورد استفاده قرار می گیرند، ما قصد داریم در این مقاله در رابطه با انواع قطعات و فروش قطعات یدکی لیفتراک مطالبی بیان کنیم.
معرفی قطعات لیفتراک
 لیفتراک ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که برای انجام موثر وظایف ضروری هستند. در اینجا لیستی از قطعات لیفتراک آورده شده است:

1.    لاستیک کامیون: لاستیک کامیون مهمترین قسمت پایه ماشین است. تمام اجزای اصلی لیفتراک از جمله چرخ ها، وزنه تعادل و دکل بر روی قاب کامیون سوار می شوند.

2.    وزنه تعادل: وزنه تعادل وزنه ای چدنی است که به قسمت عقب لیفتراک متصل می شود. هدف این وزنه، تعادل بار برداشته شده است. در لیفتراک های برقی این وزنه تعادل روی باتری سرب اسیدی ثابت می شود.



3.    منبع تغذیه لیفتراک: منبع تغذیه لیفتراک یک موتور احتراق داخلی است. این موتور می تداند از LPG, CNG,   گازوئیل و گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده کند. لیفتراک های برقی انرژی مورد نیاز خود را از سلول های سوختی یا باتری های سرب اسیدی تامین می کنند.

4.    دکل: دکل آن قسمت عمودی است که می تواند بار را بالا و پایین کند. مجموعه دکل از میله های به هم پیوسته تشکیل شده است که کنترل افقی را فراهم می کند.

5.    براکت: براکت به عنوان پایه برای لیفتراک استفاده می شود. پایه به ریل دکل ثابت می شود و بدین ترتیب فرد می تواند آن را به راحتی بالا و پایین کند.

همه این قطعات اجزای اصلی و ضروری در فروش لیفتراک هستند که در عملکرد این دستگاه بسیار موثر هستند به گونه ای که ر یکی از این اجزا دچار آسیب شود دستگاه کارکرد خود را از دست می دهد و باید تعمیر شود. خرید و فروش قطعات یدکی لیفتراک یکی از راهکارهای اساسی است که باعث می شود لیفتراک ها در کمترین زمان ممکن با توجه به قطعات یدکی خریداری شده و تعمیر شوند.

موارد استفاده از لیفتراک
لیفتراک اغلب در انبارها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین  لیفتراک عمدتاً برای بارگیری و تخلیه کامیون و حمل و نقل کالا کاربرد دارد.  لیفتراک انواع مختلفی دارد که برای مصارف متعدد کاربرد دارد. در صورت بروز خرابی در هر کدام از قطعات، کاربران با مراجعه به سایت فروش قطعات یدکی لیفتراک، قطعات مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

حجم لیفتراک ها از یک تن برای کارهای انبار عمومی تا 50 تن برای حمل کانتینری متغیر است و  حداکثر وزنی که لیفتراک می تواند بلند کند توسط صفحه روی آن تعیین می شود. اپراتور لیفتراک طوری طراحی شده است که می تواند چنگال را بالا و پایین کند، از گیربکس جانبی برای جابجایی بار استفاده کند و دکل را کج کند تا بار از چنگال لیز نخورد.
لیفتراک ها همچنین در عملیات بازیافت برای تخلیه کامیون ها یا کانتینر های بازیافت و انتقال محتویات آنها به منطقه مرتب سازی استفاده می شوند. لیفتراک ها می توانند کامیون های مستقیم، یدک کش ها، آسانسورها و وسایل نقلیه ریلی را بارگیری و تخلیه کنند.
با استفاده از شماره تماس های زیر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و در رابطه با خرید و فروش قطعات یدکی لیفتراک هر سوالی داشته باشید، بپرسید.

  • mohamad shams